Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Aku And Dia Hanya Tinggal Kenangan :'D
Tuesday 12 June 2012 | 06:00 | 0 comments
Amirryzul Rashdan :) nothing anymore in my mind , in my heart , in my *okay nevermind*. K, dah 1 bulan lebih aku tinggalkan dia. Dia pon dah happy dah dengan pasangan baru dia " Eyzaa Fariynaa " hope korang kekal, walaupun hati ni perit nak menerima. Hmm :') nak sedih dah takde guna dah, dia dah takde feeling + tak ambik berat pasal aku pon kan, hahaha da lah Ili! Lupakan dia! Lawan rindu dekat dia!!!!!! Dia tak rindu kau lah Ili Aqilah!!!!! Dia dah setia dekat Eyzaa, not you Qilaa. Okay, i am sorry :) sekarang aku dah berhenti berharap dekat crush, cukuplah apa yang diaorang dah buat dekat aku selama ni, hmm sedih suka semua ada lah, aihhh. Sekarang pon, kitaorang dah jarang tegur, jarang text, jarang call. Yelah, dia cakap nak SETIA pada yang satu, eh suka hati kau lah eadan, hahaha dulik ape waa :p dahh cukup-2 -.-hahaha nevermind, jeless tengok dia bagi text dekat gf dia " mana kau syg :( hm " secara automatik je hati aku macam kena sambar dengan petir. Ya Allah, hanya Engkau lah yang tahu betapa cemburunya HambaMu ini :( kadang-2 aku terfikir, kenapa dia dapat lupakan aku sedangkan aku still berharap + teringat dekat dia? Kenapa aku bodoh sangat nak dekat dia balik? Hahhaa :'D korang tak faham :') sebab aku still sayang dia lagi lah aku terfikir macam tu, hmm sakainya -.- *okay layan kejap lagu Miley Cyrus - Stay* enough enough enough. Now, I'm Not Single. I'm taken, but i don't know which one my boyfriend, hahaha :'/ yang penting aku sayang dia lagi Amirryzul Rashdan sikit je tak banyak, kangg awek dia marah mampus aku -.- okay lah, tu jee yang mampu aku story, kalau ada masa aku update blog lagi okay :) bubye yallsssssssss! x

| Newer Post
F