Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Sulaiman Roslee Si Jantung Hati :D
Thursday 30 August 2012 | 08:57 | 0 comments
Assalamualaikum! Wassup-wassup ;) meet me again :p meet? Ohh k abaikan. Hi! Berdirinya saya disini sebab tak ada kerusi. Qila stop! -.- K serious. Hey guys :) now i'm not SINGLE anymore. Because what? I have new boyfie, who is a nuts boy, is Sulaiman bin Roslee :D *I can be your girlfriend, i can be your girlfriend until the popopooo ends* wakakaka ngarot -________- masa dulu, aku jadikan dia ni sebagai scandel aku. Saja-saja bosan lah katanya. Lepas dah break dengan mangkuk tingkat tu, hubungan kitaorang boleh jadi series pulak :p haha. Nak buat macam mana, jodoh lah katanya. Ecehwah :3 *biy, now bby dah setia dengan biy, biy jangan main kayu 3 pulak tau, kang tak pasai-pasai nanti biy yang kena pukul kayu 3 kali -.-* Tralalalala ~ kalau kau tak caye cakap aku, hmmmmmmmmmm tak tahu ah nak cakap apa kan? *sila stalk blog bby :(* meow meoww. K dah dah. Pukul 12.00 pagi bersamaan 31 Ogos 2012 dia nak call aku. Hahaha yeay! Dapat memanja dengan dia ^^ i always pray to Allah to takecare of you, because........ i really really love you until my last breath biy :') hihi sweets 1 month with him *maybe lah* :/ k tu jela gua mau cita. Kbhaiiii! Ohh yeah! My duckface :V hahaha please! Urgh -.- Assalamualaikum to all muslims :)

Older Post
F